Lovely friday!!

Snart så har jag SOMMARLOV!! Ska bli så sjuuuuukt najs!! Men innan dess så väntar min sista tenta på mig och den ska jag skriva mellan klockan 2-7. Men jag får se till att skynda mig för måste hem och fixa mig tills ikväll. Då ska jag, Jennie & Malin ut och käka! Jag har även packat så gott som jag har kunnat inför fytten imorn... Men kartongerna är slut! Har för mycket kläder och annan skit så mitt husgeråd får inte plats någonstans. Ajajajaj!

Nu så ska jag käka frulle och sedan läsa igenom allt till tentan!! Håll alla era tummar och tår för att jag klarar den =)


OBS!! Lägg märke till Malibuuuuu flaskan som fortfarande står kvar på hyllan! Men som sagt, är man en favvo så är man och då packas man ner sist utav allt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0