Imorn så bär det av...

Mot skibacken såklart! Jag har typ längtat hela hösten och nu när vi äntligen ska åka iväg på en skidweekend så ska det bli kallare än -15 grader och vindigt och så ska det såklart snöa! Jag hoppas att vädergudarna ändrar sig och låter solen titta fram istället och låter vinden stanna hemma. Man kan alltid hoppas!! Annars så har det varit riktigt skönt att vara i styer nu när alla tentor är gjorde. Igårkväll så bjöd jag killarna på hamburgare och Thaer friterade pommes till. Jesse stod som vanligt för vinet! Idag så ska Thaer och hans kompis Alex bjuda mig på mat, ikväll så är det jag som står för vinet! Idag så har jag hängt med ulle, gett varandra massage som vanligt samt bakat en kladdkaka! Det gör vi nog varje vecka, ingen diet här inte!

Imorn halv 6 så är det dags att stiga upp för en helg i alperna. Vi är nästan 20 pers som ska iväg! Håll tummarna för att vädret blir bra!


Kommentarer
Postat av: Pappa

2012-02-03 @ 23:23:01
Postat av: Anonym

Hoppas ni får en härlig skidweekend.

2012-02-03 @ 23:23:52
Postat av: Mamma

Jag ska sätta dej på "avgiftning" när du kommer hem! Tror det lär behövas!!

2012-02-04 @ 17:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0