Skolan är klaaaaar!

Har gjort min sista tenta i Steyr, någonsin! Känner det ända ner till tårna att jag kommer fixa alla, hoppas känslan är rätt med ;) Har varit vin-drickande både i tisdags och igår. I tisdags så var vi ett gäng som hade en Music-quiz, väldigt skojigt! Igår så var vi bara hemma hos mig och delade en flaska. Herreguud, kommer jag fortsätta i den här takten så kommer jag snart gå under. Men igår så sov jag 5 timmar, mitt på dagen!! Haha, var så trött att jag somnade under tiden jag pluggade.. Nu så blir det lunch med tjejerna för att fira att skolan är över!




Kommentarer
Postat av: Ekan

F-n vad duktig du är! När kommer du hem?? Jag ska nog till hstad på lördag - eller är du och åker skidor då?? love

2012-02-02 @ 12:59:21
Postat av: felicia

BRA kämpat syrran. drick lite vin pt mig med ;)

2012-02-02 @ 19:13:45
URL: http://feliciahojman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0