Back in Steyr

Efter en "semester" hemma i Sverige så är jag nu tillbaka på Österrikisk mark. Flög tillbaka hit i onsdags och sedan dess har det mest bara varit en massa häng med mina kompisar här i Steyr! Gjort ett paper om kultur krockar som vi har haft sen vi kom hit! Snart så kommer Ulle hit och vi ska äta pannkakor och plugga lite lätt på Operations Management (hoppas jag). Ikväll så blir det mat hos Ullea, jag har ej handlat ännu och tänkte göra det idag. Men idag = en röd dag = allt i österrike är stängt!! Bläää vad man kan ogilla detta land ibland! Men överlag så känns det skönt att vara tillbaka. Dock har jag träningsvärk som heter duga i hela kroppen, jaja lika bra det efter all den goda maten som jag ätit hemma! =)

Puss&Kram Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0