Ost & Vin kväll

I onsdags så hade vi först en Pizza stund och sedan en Ost & Vin kväll hos H&J. Vi var det gamla vanliga "gänget" och det var lika trevligt och roligt som vanligt. Kommer verkligen sakna mina killar här, tjejerna har jag jueh med mig hem, som tur är. Men det är något speciellt med Jesse, Thaer och Harold! Verkligen one of a kind! Kommer allt gråta en skvätt när alla kommer åka hem snart.. Får hålla tummarna att Jesse och Thaer hälsar på mig i Sverige och att det snart blir en New York resa till Harold! Håll tummarna. Nog pratat om sorgsna saker, iallafall så slutade onsdagskvällen kl 04.00 för mig. Kanske borde tillägga att det bara var jag och Harold som gick ut. Kände typ 3 pers på hela stället men det var lika roligt för det! Igår så mådde jag väl som jag förtjänade, men efter en pluggvecka så behövdes det allt has lite kul!
Igårkväll så möttes vi upp ett annat gäng för att fira Maria (estland) födelsedag. Riktigt fin och mysig restaurang och maten var väldigt god och prisvärd. Åt en snitzel, som vanligt. Tror att jag har ätit tillräckligt mycket snitzlar för några år framöver! Idag tog jag mig en välförtjänt sovmorgon och nu så ska jag strax möta upp Hanna för plugg på ett café, hör och häpna, det är rökfritt!! Åh det tackar vi för! Trevlig helg på er allihopa =)




Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var en vin & ost kväll som heter duga!! Sån vill jag också ha!!!

2012-01-20 @ 13:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0